Namun kebanyakannya memang berkesan. Sama ada diperturunkan ke setiap generasi atau rawatan moden, setiap satunya tidak rugi untuk dicuba. Harap-harap ia boleh memberi kesan yang diingini iaitu rambut semakin lembut, cantik dan sempurna. 
 
1.Colombia: Avocado Hair Mask
 
Kebanyakan menurunkan resipi sup ayam tetapi ada juga yang berkongsi petua rambut. Campurkan dua putih telur bersama avokado yang dihancurkan. Sapukan ke rambut dan biarkan selama 15 minit. Kemudian cuci dengan bersih dan sapukan pelembap. Ia cepat, murah dan semula jadi untuk melembutkan rambut.
 
2.Argentina: Hidrat Dengan Aloe Vera
 
Semua tentang rambut panjang. Wanita di Argentina menggemari rambut panjang yang menyerlahkan sisi sensualiti dan glamor. Bagi memastikan ia terus panjang dan terbentuk cantik, aloe vera disapukan terus atau ditambahkan ke dalam syampu.
 
3.Guyana: Sardin Untuk Rambut Kilat
 
Sardin diketahui mengandungi sumber Omega-3 dan pengambilannya akan membuatkan rambut tumbuh dengan cepat dan sihat. Penyanyi Leona Lewis antara yang mengamalkannya dan lihat sahaja rambutnya, cantik!
 
 
4.Perancis: Hidrat Ketika Tidur
 
Overnight treatment masks sangat popular di sini. Bagi menambahkan kelembapan, kebanyakan wanita menambah krim mentega pada kulit rambut pada petang sebelum mencuci rambut dengan syampu. 
 
5.Itali: Temu Janji Salon 
 
Jangan gelar mereka high-maintenance. Wanita Itali sukakan penampilan glamor seperti Sophia Loren, jadi mereka akan membuat temu janji di salon sekali dalam seminggu bagi mengekalkan kecantikan rambut.
 
6.Itali: Diet Rambut Minyak Zaitun
 
Di sesetengah tempat, ada keluarga memperturunkan petua dari  generasi ke generasi untuk menggunakan minyak zaitun untuk kesihatan rambut. Sapuan satu sudu minyak ini dalam seminggu sudah bagus untuk membantu melembap, melembut dan memperbaiki regangan rambut.
 
7.Romania: Maniskan Pelembap
 
Mahu rambut cantik berkilat seperti orang Romania? Tambahkan satu sudu madu ke dalam pelembap. Apabila digunakan, ia akan menghasilkan rambut yang lebih cantik, berkilau dan warnanya juga tambah menarik.
 
8.Kanada: Mudah Berombak
 
Dapatkan rambut beralun ketika tidur! Basuh rambut pada waktu malam, biarkan ia kering dalam 80%. Kemudian ikat tocang dua dan bawa ia ke bahagian tepi bahu. Pagi esoknya, leraikan tocang itu dengan menggunakan jari. Hasilnya akan nampak begitu semula jadi.
 
 



-----------------------------------------------------------------------------------------

reram

Pelbagai faktor yang boleh menyebabkan masalah rambut terjadi seperti gejala hidup yang tidak sihat dan pemakanan yang tidak seimbang, juga faktor usia boleh menyumbang kepada masalah kepala botak dan gugur. Ia akan menyebabkan kita hilang keyakinan diri dan kehidupan seharian terjejas.
Dengan menggunakan produk Re’ Rambut, masalah-masalah tersebut boleh diatasi dengan senang dan cepat.
Re’ Rambut ini disediakan dalam bentuk roll-on dan hanya perlu disapukan pada tempat-tempat yang bermasalah seperti di kulit kepala, kening malah misai juga boleh digunakan.Urut perlahan selepas disapu supaya serum ini dapat meresap dengan lebih cepat.
Baunya yang harum dan teksturnya yang tidak berminyak memudahkan kita untuk menggunakannya di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa.

Kebaikan
·       Rambut gugur
·       Rambut beruban
·       Kulit kepala berkelemumur
·       Kepala botak
·       Kening nipis
·       Misai dan janggut tidak lebat atau beruban
147738-500x242G
Cara penggunaan
  • Sapukan di bahagian yang berkenaan dan urut perlahan.


imagestryhrt
Bahan-bahan
–Diperkaya dengan ginseng, vitamin E, nufera oil dan ramuan-ramuan terpilih.