Saturday, August 08, 2015

LEBATKAN RAMBUT

rambut



Anda cemburu lihat kecantikan rambut wanita yang lebat dan sihat? Hendak tahu petua yang boleh melebatkan rambut anda? Ayuh, praktikkan petua tradisional berikut.

PETUA 1
Bicara perihal rambut pasti yang terlintas di fikiran adalah buah kelapa. Kelebihan buah ini bagi melebatkan rambut telah diakui sejak turun-temurun. Caranya, perahkan kelapa dan ambil patinya untuk dilumurkan di bahagian rambut anda. Pastikan ia disapu rata dan dibalut dengan tuala bersih selama setengah jam. Kemudian basuh dengan air bersih.

PETUA 2
Selain kelapa, bunga raya juga dikatakan mampu melebatkan rambut. Anda hanya perlu mengambil beberapa helai daun bunga raya dan lidah buaya. Kisarkan kedua-dua bahan tersebut sehingga hancur dan lumurkan ke rambut anda. Selepas satu jam, cuci rambut anda sehingga bersih. Untuk kesan yang cepat, lakukan sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. 




------------------------------------------------------------------

reram


Pelbagai faktor yang boleh menyebabkan masalah rambut terjadi seperti gejala hidup yang tidak sihat dan pemakanan yang tidak seimbang, juga faktor usia boleh menyumbang kepada masalah kepala botak dan gugur. Ia akan menyebabkan kita hilang keyakinan diri dan kehidupan seharian terjejas.
Dengan menggunakan produk Re’ Rambut, masalah-masalah tersebut boleh diatasi dengan senang dan cepat.
Re’ Rambut ini disediakan dalam bentuk roll-on dan hanya perlu disapukan pada tempat-tempat yang bermasalah seperti di kulit kepala, kening malah misai juga boleh digunakan.Urut perlahan selepas disapu supaya serum ini dapat meresap dengan lebih cepat.
Baunya yang harum dan teksturnya yang tidak berminyak memudahkan kita untuk menggunakannya di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa.

Kebaikan
·       Rambut gugur
·       Rambut beruban
·       Kulit kepala berkelemumur
·       Kepala botak
·       Kening nipis
·       Misai dan janggut tidak lebat atau beruban
147738-500x242G
Cara penggunaan
  • Sapukan di bahagian yang berkenaan dan urut perlahan.


imagestryhrt
Bahan-bahan
–Diperkaya dengan ginseng, vitamin E, nufera oil dan ramuan-ramuan terpilih.