Thursday, June 11, 2015

MARINE COLLAGEN

IMG_1429 copy


Khasiat
  • Menurunkan berat badan sekaligus melangsingkan badan.
  • Mencerah, menghalus dan menggebukan kulit.
  • Anti penuaan dan kedutan.
  • Mengatasi masalah alahan Rex’dong.
  • Baik untuk penyakit kulit, gatal, kudis dan lain-lain.
  • Membantu menghilangkan jeragat dan jerawat.
  • Melawaskan serta membuang toksin dari badan.
  • Sesuai untuk lelaki dan wanita.

Kandungan
Marine Collagen
*Komponen penting bagi tisu kulit.
*Protein semulajadi yang menyokong struktur kulit.
*Menegang dan mencantikkan kulit.
Vitamin C / Lemon Citrus
*Anti oksida serta membantu untuk mencerahkan kulit.
*Agen diet yang berkesan, bertindak mengurangkan rasa lapar.
*Tubuh akan lebih mudah untuk mencerna makanan yang diambil.
Spirulina
*Mempunyai pelbagai vitamin, membantu menguatkan imunisasi badan, memberi tenaga dan membakar lemak dengan berkesan.
*Mencegah dari pelbagai komplikasi penyakit.
Gamat
*Membantu menyembuhkan luka luaran dan dalaman.
*Mengelakkan alur darah tersumbat serta menurunkan tekanan darah, menguatkan sistem keimunan badan dan memperjelaskan penglihatan yang kabur.
*Membantu memulihkan rasa kebas kaki dan tangan serta mengurangkan sakit sendi, urat dan otot.

Fakta Nutrisi: I scoop (7gram)
Cara penggunaan: Campurkan 1 scoop ke dalam segelas air. Kacau sebati dan minum segera.
Untuk hasil terbaik, ambil 2 kali sehari, selepas makan.
Perhatian !! Wanita hamil dilarang minum minuman ini.

TESTIMONI

LKH
“Kawan-kawan saya selalu menegur muka saya yang    berjerawat dan mempermainkan keadaan wajah saya.  Pelbagai produk telah saya cuba tetapi selalu menemui  jalan buntu. Saya memberanikan diri untuk mencuba Set  4  in 1 JQ ini dan minum Marine Collagen untuk masalah  kulit.  Kini kulit saya semakin cerah, jerawat tiada dan  berseri.  Kawan-kawan yang mempermainkan saya dahulu  pun  terkejut..! Gembiranya saya sekarang!”
 NUR ATIQAH (KAMPAR, PERAK), 013-5960409


  rsawfr“Muka yang dahulu okay, jadi teruk kerana salah menggunakan produk. Tetapi sejak bertemu dengan Marine Collagen, kulit saya kini kembali bersih malah lebih cerah dan gebu! Badan pun semakin fit dan kurus. Terima kasih Jalinan Qaseh.”
NUR WAFA (RAUB, PAHANG)



 GG“Disebabkan kulit saya selalu terdedah dengan  matahari,  menjadikan warna kulit saya tidak  sekata dan kelihatan  kusam, tidak berseri.  Sepupu  saya memperkenalkan      produk Jalinan  Qaseh iaitu  Marine Collagen dan kini wajah  saya  bebas dari  segala masalah. Cubalah kalau tak  percaya !”
 NURAIN SYAFIQAH, 23 TAHUN (KAMPAR,  PERAK)


GDFSF

 “Saya mengalami masalah kulit wajah kusam, berjeragat dan juga masalah berat badan. Ramai yang berkata wajah saya nampak tua macam umur 40-an, yang sebaya dengan saya pun panggil saya makcik. Setelah saya mengamalkan Marine Collagen, berat badan saya menurun sebanyak 18kg dalam masa 4 bulan. Pada masa yang sama, saya telah mencuba Gold Collagen dan kesannya sungguh menakjubkan. Setiap hari suami saya mengucapkan ‘I love you’ kepada saya. Nak tahu kenapa? Katanya saya macam anak dara~ Saya kini putih, gebu, kurus, rapat dan montok !”
PUAN NURMI, 32 TAHUN (IPOH, PERAK)