Tuesday, June 30, 2015

TIPS CANTIK DENGAN BAJET MURAH

1. Urut - Urutlah seluruh tubuh anda. Urutan akan membantu anda rasa lebih relaks dan santai tubuh. Mulakan urutan dengan pelembab atau minyak dari dasar kepala anda. Gunakan jari untuk mendapatkan daerah kecil tulang belakang anda. Anda juga boleh mengurut tangan dan kaki dengan cara yang sama.
2. Pakai Masker - Kandungan anti bakteria yang terdapat di dalam madu bermanfaat untuk kecantikan kulit. Plain yoghurt sangat efektif dalam membersihkan dan menghapuskan liang pori-pori, mencegah jerawat serta melembabkan kulit. Tambahkan sedikit madu dan perahan lemon ke dalam yogurt, kacau hingga sebati. Kemudian sapukan ke seluruh wajah anda yang sudah dibersihkan dan biarkan selama 15 minit. dan tersebar merata di wajah Anda. Kemudian bilaslah dengan air suam. Hasilnya anda akan miliki wajah segar yang sihat semulajadi.
3. Perawatan Untuk Kulit Lebih Cerah - Untuk mendapatkan kulit yang cerah bersinar, anda boleh memanfaatkan minyak zaitun. Campurkan minyak zaitun pada body lotion yang anda pakai. Kemudian gosokan pada kulit dan berikan urutan lembut ketika anda memakainya.
4. Rambut Cantik Menawan - Minyak kelapa juga boleh anda manfaatkan untuk menjaga kesihatan rambut. Kandungan lemak sihat yang terdapat di dalamnya akan merawat setiap helai rambut anda. Minyak kelapa akan memberikan menutrisi pada rambut sehingga membantu tetap terhidrasi dan menghasilkan rambut yang lembut dan halus.
5. Memutihkan Gigi - Gigi yang kelihatan putih dan bersih tentunya akan menyerlahkan lagi penampilan anda. Selain melakukan perawatan ke doktor gigi, anda boleh melakukannya sendiri di rumah. Campurkan baking soda dengan perahan lemon. Kemudian gunakannya ketika anda menggosok gigi. Lakukannya secara rutin iaitu seminggu sekali bagi mendapatkan hasil yang diinginkan.
Sumber: http://www.wom.my/kecantikan/tips-cantik-dengan-bajet-murah/#ixzz3eWFJ7ao8 
===========================================================

glora capuccino
GLO’ RA CAPPUCINO

Glo’ra Cappucino adalah kopi untuk mencerahkan kulit yang kusam atau gelap dengan pantas dan efektif. Kesan pemutihan akan dialami dari hujung rambut ke hujung kaki menjadikan kulit seluruh badan anda mendapat warna yang sekata, lebih cerah dan putih serta halus bak kulit bayi.
Campuran sebuk mutiara iaitu bahan pelembap semulajadi kulit anda, sumber protein, vitamin B kompleks, polisakarida, dan sedozen mineral kepada tubuh badan. Serbuk mutiara juga mengandungi asid amino yang berfugsi spesifik untuk menggelakkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien dan idak memperlihatkan kulit kelihatan tua dan berkedut.

Kebaikan 

  • Menerangkan mata dan awet muda
  • Meningkatkan tenaga dan mengurangkan stress
  • Merapat, memontok, menegang dan menyerikan
  • Melembutkan dan menghaluskan tekstur kulit
  • Wajah kelihatan lebih cerah, gebu, bersinar dan berseri-seri
  • Memulihkan kulit berparut dan bermasalah
  • Meningkatkan imunasi badan, baik untuk kesihatan luaran dan dalaman
  • Mengatasi masalah jerawat dan jeragat
  • Melangsingkan dan menjadikan bentuk badan menarik
  • Rambut lebih sihat, bersinar dan lembut
  • Untuk kuku kaki dan tangan yang sihat dan cantik
  • Sesuai untuk semua wanita yang inginkan kecantikan luaran dan dalaman